poniedziałek, 26 kwietnia 2010

tornado? plotki o moim powrocie są grubo przesadzone

Po wpisaniu mojego nazwiska w google, dość wysoko wyskakuje strona Tornado:Garage. Z tego też powodu chciałem pilnie sprostować informację jaka pojawiła się na stronie tego konwentu.


Otóż organizatorzy Tornado, grupo przesadzili ze stwierdzeniem, że wracam i zostaję szefem marketingu. Nie wiem skąd im to do głowy przyszło. Jedyne co zrobiłem dla T:G to pomysł na promocję, która jak widzę nadal nie została wdrożona.

Niniejszym chciałem sprostować, że z Tornado: Garage łączą mnie jedynie więzi sentymentalne oraz drobna pomoc koncepcyjna. Nic poza tym.

Tak czy owak, powodzenia chłopaki!

P.S. Wczoraj dowiedziałem się że impreza przenosi się na sierpień (obecny termin koliduje z drugą turą wyborów) tak więc jest duża szansa, że się pojawię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz