środa, 1 września 2010

Puszka Pandory #5 - Setting w 500 słów - podsumowanie

Achtung! Nerd wpis.

Jak ten czas ucieka! Już miesiąc minął od ogłoszenia piątej edycji puszki. Blogosfera wypluła, aż dziewięć tekstów zawierających szkice settingów. Ograniczeniem było użycie maksymalnie pięciuset słów. Oto linki do wszystkich prac:

Zemsta Majora Lazera - kuglarz
Lun-Astrae - Ojciec Kanonik
Solar Mailmen - Szabel
Ośrodek - Erpegis
Wodopój - Magnes
Night City w Świecie Mroku - Qendi
Nozdrze Yrhasedesa - Neurocide
Sajre - Gan

Jeszcze nikt się nie zgłosił do prowadzenia szóstej edycji więc zapraszam, kto pierwszy ten lepszy.
EDIT: Szóstą edycję poprowadzi Qendi.

4 komentarze:

  1. Ja sie nie wyrobilem - za duzo pracy i za duzo chorobsk mnie trafilo w ostatnim czasie. Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się spóźnię.
    Mam za dużo nadłubane, szkoda porzucić temat.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mogę wziąć. W sumie to mam już nawet pomysł =)

    OdpowiedzUsuń