piątek, 8 kwietnia 2011

Interior – setting weird fantasy

Dziś będzie very, very nerdy, więc jeśli jesteś zwyczajnym kaszualem, który znalazł się tutaj przypadkiem lub wpadł zobaczyć co to prezi lub jak wstawić lajk buton na sajta to czytasz to na własne ryzyka, a tak wogóle to terefere. jeśli jesteś retrocwetrem to szacun za staty XD.

Minął niecały rok odkąd zamieściłem pierwszą wersję Interioru na tym blogu. Od tego czasu udało mi się poprowadzić w tym setingu tylko 10 sesji. Potem proza życia nie dała pograć. Dziś przymierzam się do kolejnego powrotu do sandoboxa i refreshuję pdfa ze swoim uniwersum. Poprawiłem te błędy, które udało mi się wychwycić, rozbudowałem wszystkie rozdziały i podrozdziały, dopisałem część o kosmologii i dorzuciłem wiele smaczkoof i zachaczkoof. Pojawiły się również "grafiki", wrzuciłem totalnie 4fun zwyczajne wordowskie cliparty :) Jak na shitową produkcję przystało jest i shitowy dizajn :P

Osoby, które już czytały zapraszam do odświeżenia sobie Interioru, a pozostałym życzę dużego dystansu przy czytaniu. Kolejna wersja book jeden wie kiedy. Download pliku poniżej lub w boxowej ramce.



BTW, zbieram ekipę do grania w sandbox na tym settingu. Meta na moim mieszkaniu w Kątach Wrocławskich więc jeśli zasiedlasz Wrocław lub okolice to chętnie się dogadam. Oto zalety grania u mnie:
  • 15 lat expa jako MG
  • doświadczenie w prowadzeniu sandboxa
  • dużo narzędzi do free-formy
  • wygodne mieszkanie jako miejsce sesji
  • Żabka pod klatką
  • PKP 400 metrów od mieszkania
  • PKS dość regularne
  • do autostrady 1 km (dojazd z centrum Wrocka jakieś 25 minut)
  • granie w tygodniu (przeca weekendów szkoda)
Chętnych proszę o kontakt w komentach, na fejsie lub na maila (szukajcie, a znajdziecie).

6 komentarzy:

  1. Zdjęcie cycków sobie ściągnąłem. Dzięki.
    Tekst pewnie też fajny ale nie czytałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. a znasz to?
    http://www.youtube.com/watch?v=7gA_5vJJDlM

    OdpowiedzUsuń
  3. A masz też takie cycki jak na focie? :) Jak tak, to się piszę.

    A swoją drogą, co z Conanem? :) Zaczynamy 17 V.

    OdpowiedzUsuń
  4. jasne, że się piszę :) co do szczegółów to na fejsie sie odezwę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cholera, trochę bym pograł, trochę przeraża mnie Savage Worlds (nigdy nie grałem) i Twój setting.

    OdpowiedzUsuń
  6. @Darcane SWEPL jest prosty i do tego genericowy, sprawdza się w sandboxie. Co do settingu to kwestia gustu - eklektyzm bywa przerażający ale w czasie gry, nie widać tego aż tak bardzo. Sceneria zmienia się raczej powoli.

    Serdecznie zaprasza, szczególnie, że jak na jesień wyjdzie Interface Zero to będę zachęcał ekipę do przesiadki na ten setting (oczywiście nadal w sandboxie).

    OdpowiedzUsuń